Viser 22 Søgeresultater

MOMENT A/S
Københavnsområdet, 2630 Taastrup
Jnr. 145465 Har du interesse for skatterelaterede sager, og er du knivskarp? Så er det dig vi leder efter til en attraktiv stilling hos Danske Bank i Høje Taastrup. Jobbet Vi tilbyder dig lige nu en helt unik mulighed for at få indblik i Danske Bank Global Service, hvor du som Tax Operations Officer skal arbejde med en lang række skatterelaterede sager. Du vil arbejde i tæt kontakt med dine kollegaer i Litauen, ligesom du også vil samarbejde med andre afdelinger i banken, som er involveret i end-to-end processen. Det er en fordel, hvis du har kendskab til skatterelaterede sager fra enten studie eller en tidligere stilling - kan du nikke genkendende til betegnelser som dobbeltbeskatning, aktier, udbytte, reclaim og relief at source, er du godt på vej. Erfaring inden for området er dog ikke udslagsgivende for at komme videre i proces, da vi vægter motiv
PersonaleBørsen
Københavnsområdet, Sydmarken 5 2860 Søborg
PersonaleBørsen søger for vores kunde Ferrosan Medical Devices, en dygtig, ambitiøs og selvstændigt arbejdende Financial Controller med stærke interpersonelle kompetencer. Kunne du tænke dig at udnytte dine talenter indenfor de regnskabsmæssige grunddiscipliner og være ansvarlig for konsolidering og koncernrapportering af måneds- og årsregnskaber? Så har du her muligheden. Jobbet Du vil komme til at indgå i et stærkt team bestående af 7 engagerede kollegaer, som alle brænder for at levere et professionelt stykke arbejde til afdelingens interessenter. Du vil få ansvaret for en række spændende og udfordrende områder i Finance afdelingen. Dine ansvars- og fokusområder vil blandt andet indeholde: Måneds- og årsregnskab Konsolidering, koncernrapportering og kvalitetssik
FLSMIDTH & CO. A/S
Københavnsområdet, Vigerslev Allé 77, 2500 Valby
Join us in designing our digital foundation to accelerate FLSmidth’s digitalisation journey.   About the role As a Solution Architect, you will be responsible for finding the best solutions to solve the existing and new business challenges within finance applications which is your area of expertise. Your main tasks will include the identification and recommendation of appropriate solutions, upgrades, replacements, or decommissioning options. You will collaborate with your internal business stakeholders to incorporate business and technology productivity, usability, and total cost of ownership. Together with selected stakeholders, you will drive the development of a roadmap for the capabilities and solutions within our finance area.   About the department You will join a newly formed international team where i
Hymeth ApS
Københavnsområdet, Porcelænshaven 26, 2000 Frederiksberg
Job Overview   We are looking to hire an experienced Administrative Assistant with a strong Finance background to join our existing top-notch team. If you are excited to be part of a winning team and want to make the world a better place, Hymeth is an excellent company for you. And if we believe you are the right person for the job, future growth is guaranteed.    Responsibilities:   Financial Reporting Cash Flow Analysis Budgets, account payables, account receivables, expenses Reviewing, and monitoring budgets. Administration Drafting and reviewing Agreements Communication with the relevant authorities and institutions  Executive support and maintaining the archive  Communicating and maintaining paperwork’s with legal, and IP department Attending
MOMENT A/S
Københavnsområdet, 2630 Taastrup
Jnr. 145465 Har du interesse for skatterelaterede sager og er du kvalitets- og resultatorienteret? Så er det dig, vi leder efter til en attraktiv stilling hos Danske Bank i Høje Taastrup.    Jobbet Vi tilbyder dig lige nu en helt unik mulighed for at få indblik i Danske Bank Global Service, hvor du som Tax Operations Officer skal arbejde med en lang række skatterelaterede sager. Du vil arbejde i tæt kontakt med dine kollegaer i Litauen, ligesom du også vil samarbejde med andre afdelinger i banken, som er involveret i end-to-end processen. Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet: Oprettelse af nye skatteserviceaftaler Behandling af Tax Reclaims på forskellige europæiske markeder Undersøgelse af ikke-standardiserede sager Besvarelse af forespørgsler fra kunder og myndigheder H&arin
Intelligent Advice
Nordjylland, 9500 Hobro
Til at styrke Landbrugsafdelingen søges en erfaren og passioneret landbrugsrådgiver til at varetage en tung og spændende portefølje af landbrugskunder. Porteføljen kan tilpasses dine kompetencer samt interesseområder, så du motiveres bedst muligt i fremtiden. Landbrugskunder i Jutlander Bank Jutlander Bank har samlet deres ekspertise i rådgivning af landbrugskunder i to centre, Hobro og Aars, hvor deres mange landbrugskunder serviceres af dygtige, engagerede og fagligt kompetente medarbejdere. I Landbrugscenter Hobro vil du indgå i et uformelt arbejdsmiljø med passionerede kollegaer, der sætter landbruget højt på dagsordenen. Kundeporteføljen består primært af svine-, kvægproducenter samt planteavlere. Landbrugscenteret er i rivende udvikling og Jutlander Bank har et stort fokus på områd
GN STORE NORD A/S
Københavnsområdet, Lautrupbjerg 7, 2750 Ballerup
Want to help ensure the successful implementation of one of the largest transformational Microsoft Dynamics 365 projects in the Nordics?   Grab this opportunity to work with a high level of impact as you support the roll-out for our new ERP solution by ensuring the right processes are in place and aligned across our organization.   Join our newly established project organization At GN, we are leading major technology shifts with intelligent audio solutions. Joining us at our HQ in Ballerup, you will become part of GN Group Finance. However, as you will be part of the implementation of our new GN Hearing ERP solution, your primary attachment will be to our newly established Microsoft Dynamics 365 project organization where you will join our Finance track.  
Novo Nordisk A/S
Københavnsområdet, Novo Alle 1, 2880 Bagsværd
Do you have experience with production finance and accounting? Are you passionate about production finance and do you excel at optimization and implementation of IT projects and always keep compliance in mind? Do you want to influence the future design of our production finance landscape and join a dynamic and global work environment, involving many stakeholders? Then you might be our new colleague in Product Supply, Quality & IT Finance.   About the department You will be part of an ambitious finance department which strives for delivering world class production finance to balance short term decision making and long-term growth across our global manufacturing organisation, Product Supply. Our department is anchored in Bagsværd and consists of 20 employees divided in 2 teams. Your team acts as centre of excellence in production accounting for Novo Nordisk Product Supply, which covers a strong SAP foundation with focused system
MOMENT A/S
Københavnsområdet, 2630 Taastrup
Jnr. 145312 Vi søger endnu et hold af knivskarpe detektiver til Danmarks største bank. Vil du med på holdet, så har vi stillingen til dig i Høje Taastrup.   Jobbet Som en del af teamet i Danske Banks Welcoming Team bliver din fornemmeste opgave at yde god kundeservice og byde nye, såvel som eksisterende, foreningskunder velkommen i Danske Bank. Welcoming Team er en del af Anti Money Laundering-området i Danske Bank, og du får derfor et unikt indblik i et område, som har højest prioritet, og hvor der er travlt. Igennem Kend-Din-Kunde-princippet vil du med dine spørgsmål komme ind til kernen af foreningens formål og forventede brug af banken og derfra sikre, at Danske Bank lever op til gældende regler og lovgivning og ikk
Københavns Kommune
Københavnsområdet, Borups Allé 177 2400 København NV
Vil du være med til at udvikle kommunens opkrævning- og betalingsområde? Her får du en stilling med udviklingsmuligheder, og hvor du samtidig kan gøre en forskel for borgerne. Jobbeskrivelse Fagteam Betaling i Serviceindgangen er den del af kommunens opkrævningsenhed, som varetager den borger- og virksomhedsrettede kontakt vedrørende betaling af gæld til kommunen. Teamet er i kontakt med borgerne via telefon og mail. Vi skal bruge en fagligt erfaren medarbejder, som både kan arbejde selvstændigt, men som ligeledes kan bidrage til et højt fagligt niveau bredt i kontoret, f.eks. i form af faglig sparring, oplæring, formulering af artikler til brug for videnstøtte og afholdelse af mindre oplæg for sagsbehandlerne. Du vil arbejde tæt sammen med teamlederen samt vores debitorområde og andre områder i Koncernservice. For at få succes i stillingen kræver det, at du er udadvendt og god til

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring