Viser 38 Søgeresultater

GRUNDFOS HOLDING A/S
Midtjylland, Poul Due Jensens Vej 7, 8850 Bjerringbro
Grundfos is shaping the industry, because we have the right minds, hands and hearts – and we need YOU to find our next talented employees.Our Vision in Grundfos is to pioneer solutions to the world’s water and climate challenges and improve quality of life for people. Realising the vision requires the right talent and you will play a vital role in finding the right people to a successful international organisation with a strong employer brand.Join Attraction ServicesWe are looking for two experienced and result-oriented HR Recruitment Consultants to join our international attraction team in Denmark on a temporary assignment. Attraction Services is part of our HR Services organisation that provides one point of contact for all employees in HR related matters. The Attraction Services value stream is a pivotal and successful part of HR and covers recruitment, on- and off-boarding and employer branding process
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Øvrige Sjælland, Ny Østergade 7 - 11 4000 Roskilde
Vil du bidrage til udvikling og implementering af kompetencestrategi med fokus på talentudvikling og kompetenceudvikling? Kan du omsætte ideer til handling og holde hovedet koldt i et travlt miljø med mange opgaver og interessenter? Så er du måske vores nye kollega i Vurderingsstyrelsen. I HR og Implementering i Vurderingsstyrelsen arbejder vi med en bred vifte af opgaver inden for ledelsesrådgivning, employer branding og onboarding, kompetencestrategi- og udvikling, organisationsudvikling, tværgående koordinering, implementering af projekter i driften og intern kommunikation. Vi søger en kollega, som skal bidrage til en succesfuld udvikling af Vurderingsstyrelsens medarbejdere gennem opgaver med kompetencestrategi- og udvikling. HR og Implementering er en del af Vurderingsstyrelsens Udvikling og Stab. Vi er i alt ca. 85 ansatte, der understøtter Vurderingsstyrelsens direktion. Koordinerende opgaver med fokus på kompetenceudv
Find Job Abroad ApS
Hele Danmark, CZ
Har du et entreprenørisk mindset og talegaverne i orden? Står du ved en skillevej i din karriere?NonStop Consulting er et stærkt perfomancebaseret rekrutteringsbureau, hvilket vil sige at du har mulighed for hurtigt, at arbejde dig opad! Du vil som Recruitment Consultant Trainee være i tæt kontakt med klienter indenfor dit givne fokusområde. Vi søger altså en stærk karakter, der forstår at opbygge og vedvare tætte relationer til sine klienter.‍Da stillingen foregår i et internationalt selskab, ses det at du både er flydende i Dansk og Engelsk.  Er du NonStop's næste Recruitment Consultant og skal du være den næste til at hive 100.000+ Euro hjem, så ansøg her!   Fordele Op til 40% Komission
Niels Brock Copenhagen Business College
Københavnsområdet, Nørre Voldgade 34, 1358 København K
Har du lyst til at arbejde med et bredt spektrum af opgaver inden for HR og økonomi? Om stillingen Vi lægger vægt på, at vores kommende medarbejder har erfaring med at arbejde med personaleforhold, økonomi samt mål- og kvalitetsopfølgning og meget gerne fra en uddannelsesinstitution. Du vil blive en del af økonomiafdelingen, som ud over dig består af en økonomichef, en controller og en HR-chef. Som HR-og økonomikonsulent bliver du sammen med de øvrige i teamet ledelsens sparringspartner inden for ansættelser, løn, personalesager og økonomiopfølgning. Vi udvikler løbende politik for hjemmearbejde, og efter grundig oplæring vil der være mulighed for at arbejde hjemmefra 2-3 dage pr. uge. Stillingen vil indebære, at du skal: Bistå afdelingerne ved rekruttering af nye medarbejdere samt tjenstlige samtaler mv. Udarbejde kontrakter og tillæg til kontrakter Arbejde med og vedligeholde skol
Novo Nordisk A/S
Københavnsområdet, Novo Alle 1, 2880 Bagsværd
Knowledge Management Consultants – Global HR portal   Are you one of our new knowledge management consultants? We are implementing our new HR portal across the globe and are looking for more hands and new competencies to help us in our journey. You will be part of planning and implementing the portal in new countries, in driving and developing a global knowledge network for HR content as well as improving our knowledge platform and the HR content (knowledge articles) on the portal.   Our HR portal is the one point of entry to HR in Novo Nordisk where employees can perform self-service for their HR related tasks, contact the regional service centres and find descriptions of global HR concepts and processes as well as guides and policies specific for a country or region.   About the department The jobs are in the Global P&O Service Development unit, where we drive and support the de
Københavns Kommune
Københavnsområdet, Borups Allé 177 2400 København NV
Har du lyst til at arbejde med et bredt udvalg af HR-opgaver? Synes du, den daglige sparring med chefer og ledere i forhold til organisationsudvikling, trivsel og kompetenceudvikling mv. er sjovt, og falder det dig naturligt at opbygge gode relationer og dermed sikre en bred interessenthåndtering? Så er du måske Koncern HR’s nye HR-konsulent. I Koncern HR løser vi opgaver på tværs af Økonomiforvaltningens fem enheder. Der er tale om både udvikling og implementering af tværgående koncepter for alle enheder i forvaltningen og understøttelse af specifikke indsatser i de enkelte enheder. Koncern HR søger en HR-partner til en af Økonomiforvaltningens enheder. HR-partneren er et vigtigt bindeled mellem Koncern HR og enheden og har ansvaret for, at Koncern HR’s leverancer kommunikeres til, og implementeres i, enheden. Samtidigt understøtter partneren, at Koncern HR’s portefølge afspejler enhedens behov. HR-partneren varetager
Tårnby Kommune
Københavnsområdet, Amager Landevej 76 2770 Kastrup
Savner du nye udfordringer, og har du det sorte bælte i løn- og personaleadministration? Så er du måske lige den sagsbehandler Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen står og mangler pr. 1.12.2020. Stillingen er på fuld tid. Der vil i din opgaveportefølje ligge de klassiske HR-opgaver, såsom løn- og personaleadministration – herunder sparring med ledere og medarbejdere, udfærdige ansættelsesbreve, lønsagsbehandling, deltage i forskellige typer forhandlinger og en række andre personalerelaterede sager. Desuden skal du forvente at blive inddraget i forskellige typer af ad hoc opgaver – disse kan være tværgående eller knyttet til et afgrænset personaleteam. Den ledige stilling er som udgangspunkt i vores nuværende skoleteam (bestående af to sagsbehandlere i alt), hvor fokus primært er på
Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25
Københavnsområdet, Hannemanns Allé 25 2300 København S
Har du lyst til at være del af én af de største organisationsændringer i den offentlige sektor i nyere tid? - så er du måske vores nye kollega i Skattestyrelsens HR-kontor, HR og Organisation. Vi søger en ny kollega, som kan bidrage med at understøtte Skattestyrelsens fagdirektørområder med sparring, rådgivning og forskellige HR-relaterede ad hoc-opgaver. Som HR Partner i Skattestyrelsen arbejder du som sparringspartner, støtte og rådgiver for styrelsens ledere og bidrager til, at rette hjælp og HR-rådgivning tilbydes overalt i forretningen. Du er både organisatorisk og fysisk placeret i Skattestyrelsens centrale HR-kontor, men tilknyttes en gruppe af ledere i forretningen, som du er primær HR Partner for. Du kommer derfor til at høre til både centralt og lokalt og skal trives med denne ’dobbelthed’. En stor del af Skattestyrelsens personaleadministrative og -juridiske opgaver løses af vores søsterstyrelse, Administration-
LEGO SYSTEM A/S
Midtjylland, Åstvej 1, 7190 Billund
Done brilliantly, diversity and inclusion is about more than the compliance and regulations, it's about having the impact thorough building communities, forging connections, making it relevant and unleashing the energy in people. If this resonates with you and your ideals and you've delivered excellence in D&I then here at the LEGO Group we have the perfect next role for you! Core Responsibilities • End-to-end project management of D&I training roll-out to c.18000 employees; delivery by end 2022• Vendor relationship management (Korn Ferry)• Coordinate and plan the roll-out in Executive Leadership Team areas and regions in partnership with Working Groups in each location• Develop a D&I training solution for the Production and Retail business units• Implement a Train-the-Trainer program for scaling training across regions and bringing knowledge in-house from Korn Ferry
LEGO SYSTEM A/S
Midtjylland, Åstvej 1, 7190 Billund
Executive supporter (Maternity Cover) Are you motivated by giving the best possible service and support and would you like to be part of a highly committed and dedicated Executive Support team? Come join us! Core responsibilities The position Executive Supporter is a maternity cover for a year. Your main task will be to provide outstanding service and support in and around the Executive Leadership Team area. You thrive in an ever-changing work environment and enjoy supporting your colleagues with ad hoc tasks to make the day run as smoothly as possible.Your job also includes: • Responsible for operations of the Executive Leadership Team area and keep office/meeting rooms tidy• Responsible for catering and special orders for meetings• Order office supplies and standard purchases• Handle DHL and Shipping• Ensure booking of meeting rooms• Book taxis and make dinner reservations

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring